taijpani

metro & madrid

Kategori: random


idag läste jag metro på bussen hem, den var spännande.
  det stod bland annat om en 22-årig tjej som gick ut i tv och ville sälja sin osklud för att betala av sina universitetsstudier för hennes styvpappa hade förskinrat hennes pengar. ah SJUKT!

det stod även ett stort reportage om madrid och att det var europas nya trendstad. jag tänkte spara artikeln för det stod lite tips och hemsidor och så.. jag längtar tills jag ska åka, komma iväg lite. jag är lite orolig för hur jag ska klara mig själv på flygplatsen men det kommer säkert bli bra! jag började (redan) fundera på vad jag ska ha med mig. jag har verkligen ingen aning.

idag har jag lyssnat övermycket på KT Tunstall. sjukt bra röst. det sjukaste är dock att hon var uteliggare innan hon upptäcktes.. riktigt snygg!



nu ska jag äta en macka, åh mums
imorgon är det en fet håla + sluta tjugo över fyra. öh
ha en trevlig kväll, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: