taijpani

hösten är kommen

Kategori: random


mwooh vilken huvudvärks-framkallande-dag


idag var vi i studion i fem timmar, riggade, spelade in osv. kul men intensivt som tysan.. när jag gick runt och kollade på gamla inspelningar så hittade jag friday bands tejp-bit. och manuels ensamble. det hela känns så konstigt att han inte går där längre. nästa vecka är det samma rutt!

dagarna går långsammare än vad folk säger. fan

nu har hösten kommit till sverige och det är ingen personlig favorit. bladen är fina, det är nog det enda.. det är riktigt kallt och blåsigt ute. men inte ska det hindra mig! ikväll ska jag ut och springa mina 3 km som jag har gått i rask takt de föregående dagar.

jag skickade mail till dig, manu, men jag vet inte om det funkar. det verkar inte som det.. men jag väntar troget på ett svar.  jag älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: