taijpani

toledo och bilder

Kategori: händelser

manuel och nina tittar på disney chanel, sött


nu är vi tillbaka från Toledo där vi bodde hos manuels kusin och hennes flickvän. de var hur trevliga som helst, och trots att de inte förstod ett ord av vad jag sa så fick jag dem att skratta ändå! vi tittade runt i staden och det var riktigt fint, synd att det inte var finare väder bara.. hemma hos Leticia så hade de en katt som var sjukt retard haha, så jävla söt. den kunde inte gå på bakbenen typ, så hon kasade fram över golvet. synd att man inte kan lägga upp filmer här på bloggen, annars hade ni fått se. men jag har bilder idag iaf!


     
  



sista bilden är till mamma; manuel kränger chilinötterna, han hälsar tack! haha
nu är klockan mycket och dags för sängen
synd att jag missade idol ikväll, jag väntar på att få höra vem som åkte ut
hoppas ni har det bra, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: