taijpani

gud hjälp mig

Kategori: random


haha jag pallar inte. omoget, irriterande, trötthet & stress vart man än går

idag är jag jättetrött och ville ingenting. denna veckan kommer vara tuff som fan och jag har egentligen ingen styrka kvar till skolan. jag måste. men jag vill inte. gud hjälp mig

jag och ida, satsiga som vi är, cyklade till friskis & svettis idag (igen) och tränade. det kommer säkerligen kännas i armar och lår imorgon. senare i veckan ska vi gå på pass! haha, det ska bli kul, speciellt om det är jympa. då ska vi sprattla runt som aldrig förr. det är det vi är bäst

om två veckor, exakt i denna stund sitter jag hos manuel i madrid
helt sjukt vad jag längtar. och saknar honom. fy

hur ska man snyggt avsluta denna blogg?
jag vet inte. hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: