taijpani

chaffis, sven & ångest. puss

Kategori: skola


det är inte själviskt, det är kärlek. ja.

idag var det en jättesnäll busschaffis som inte började köra förrn alla hade satt sig ner. det tyckte jag var hemskt omtänksamt. han körde mig till esplanaden och så hade jag sång med ulrika. och fyra andra från musiklärarnågonting i malmö. läskigt, men visst. de vill också lära sig. synd att det inte gick bättre för mig haha, ohwell!

eftermiddagen spenderades med sven, vi pluggade och kom på massa bra förklaringar till vissa namn. mitt var bäst: hon är en författare under modernismen. hennes förnamn är en delstat i usa och efternamnet är ett djur. svar: virginia wolf! aaaaaah så bra!! vi hade kul :) sen gick vi och (sven) handlade pepparkakor och hade date på konsum. det var kul

när jag skulle hem öppnade himlen sig och regnet öste ner. då var jag nöjd med att jag inte hade klänning och tights idag! dagen har gått åt att plugga. ändå kan jag inte allt. ångest

ikväll är det nya criminal minds mums
elva dagar kvar, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: