taijpani

tack för maten i kör

Kategori: skola

idag bjöds vi på pepparkakor. av C-F. lite oväntat


efter adventsången så var det bara att sätta igång med skola. men estetiska som vi är så höll sången i sig hela dagen. efter maten så kände vi att vi inte uppskattade mattanterna tillräckligt, så vi delade upp oss i en fyrstämmig kör, gick fram och lämnade tallrikarna och sjöng därefter tack för maten i fyra stämmor. det tyckte jag var fint. och glada blev dem! :)

ida är en fin vän, det är hon ja.

jag och anti satt och pratade under hela kulturhistorian (då det var problem med projektor osv) om allt mellan himmel och jord. vi röstade fram klassens sötnos, det blev viktorteddybear. han är söt, ja är det är han. jag vet att ida gillar honom. mest för hans hår. men vem gör inte det?

nu ska jag ta en powernap
en skoldag mellan sju och halv fyra tar lite smått kål på en
men adventsången var fin. ja. puss

Kommentarer

  • idaaaao säger:

    jajaja hur kan man inte gilla victor THE teddybear fruktisreklamarn? jaa men hallååååå, svisssch!

    fast du är också min nallebjörn. tiHi, fin är du också.

    PUSS



    ps.

    Johanna, Johanna! (Hosianna!) bara 4 timmar kvar. och 3 minuter.

    ds.

    2008-11-30 | 19:57:16
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: