taijpani

sunkigt

Kategori: random

det är onsdag, klockan är sju och det är tre veckor kvar.

mörkret trycker sig längre och längre ner i halsen, snart spyr jag. det enda man vill göra är att gå hem och sova. kanske bra, då flyger dagarna förbi. men inte så bra när man har prov och arbeten hit och dit som trycker ner en ännu längre ner i den sunkiga och geggiga jorden som finns här i lund. på fredag ska det bli en grad. EN GRAD? fan sjukt.

jag ska plugga historia. vi har prov på fredag. sen är veckan över. nästa vecka går jag till 17.oo två dagar och 17.3o en dag. plus att jag börjar o7.oo på fredagen. mysigt schema. det är tur att det är fyllt med sång iaf.. sen två veckor senare har jag samma schema. puss på att vara estet. men puss på att manuel kommer hem då iaf <3

jag har letat resor. ja det har jag. ni behöver inte veta mer. men jag ska fly
ikväll är det grey's anatomy, jag sitter bänkad. kanske med manu i knäet
                      puss

21

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hej :)

    Trevlig blogg du har :D!



    Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

    Nämligen att bli medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart)



    http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



    och



    http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



    Blir du medlem på båda sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



    Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!



    Ha en fin kväll nu!

    2008-11-19 | 19:22:20
    Bloggadress: http://sannawiberg.blogg.se/
  • nina säger:

    haha! psychooo-sanna vill bli vän med looooserjohanna, vilket par. bli vän med 'na!

    2008-11-19 | 21:05:49

Kommentera inlägget här: