taijpani

pojkvän nr 2

Kategori: random

idag skrev jag en kör med fyra stämmor. det var kul

det har blåst något otroligt ute idag, höll på att flyga iväg när jag stod och väntade på bussen. när jag väl kom in i värmen så öppnade jag min väska. och gissa vad jag hittade! mitt rosenlöv. det var sönder, men det var ändå där. följde med mig hela vägen från jazzbaren i madrid till lund. storyn är såhär: vi var på baren i lördags och då kommer det in en kille som säljer rosor. jag tittar på manuel men får ingen respons. när jag vänder huvudet mot nina så sitter hon där med ett löv från en ros. jag säger då det.. nina är en bra pojkvän.



till helgen åker vi upp till göteborg för att fira min faster & hennes man som fyller 50. riktigt längesen jag var där, har inte ens sett det nya köket.. det kommer nog bli mysigt, jag ska ta med kameran också. om det är någonstans man ska fota så är det där.

nu ska jag dricka något sen vänta på att manuel ska komma tillbaka
trots att jag har väldigt (!!!) mysigt att prata med nina.
ikväll är det criminal minds, woooh! puss

ps. ida, hur gick det på provet? jag höll alla tummar jag hade!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fy satan vad svårt det var ;'( det var pinsamt att lämna in det. jag skämms fortfarande hahah! jag svarade i alla fall på alla frågor. fast lite väl många gissningar känner jag.. jaja, fortsätt hålla dina tummar! det kan ha gått vägen. med lite tur =)

    PUSS

    2008-11-07 | 08:40:36
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/
  • Nina säger:

    I'm the best damn boyfriend you'll ever have!

    Colt 45 and 2 zig-zags baby that's all we need

    We can go to the park, after dark

    Smoke that tumbgleweed

    As the marijuana burn we can take our turn singin' them dirty rap songs



    Sång?

    2008-11-07 | 12:30:38

Kommentera inlägget här: