taijpani

julstämning

Kategori: random

hellogoodbye - oh, it is love. fint.

idag tog det emot att gå till skolan. kändes som det var en massa vikter på axlar, runt midja och släpandes efter fötterna. typ som en sjukt satsig kille på gymmet häromdagen. förstod inte hur han lyckades lyfta allt. men imponerad var jag. och min blick så fast vid honom att jag glömde gymma själv. min kamp var att stiga ur sängen. men jag kom upp! och vinglade iväg till skolan

när jag hade min sånglektion så hade ulrika tänt ljus. och jag åt en clementin. och så bestämde vi vilken jul-låt jag skulle sjunga. det var mysigt. hon är mysig

idag har jag en manueldag. jag saknar alltid honom men vissa dagar är jobbigare än andra. så idag är en sån dag. och de har satt upp granar nu i lund. en stor jävel på mårtenstorget. jag är glad att manuel är hemma till jul. det är jag. mm :)

nu ska jag ta en huvudvärkstablett. och kanske en powernap
 jag är glad att jag har ida. bara så ni vet. puss

oh just det, idag träffade jag per. han hade klippt sig. snygging som han är
  han är nog min favvis. efter ulrika. det ska jag säga till honom nästa gång jag ser honom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: