taijpani

ishallen

Kategori: random

jag trodde manuel hade skrivit ny blogg, men icke. so sad

idag på bussen kom det på en kvinna med barnvagn, så satt det en tant där barnvagnarna ska stå. och hon vägrade flytta sig! och de tycker att ungdomar är oförskämda..

idag åkte vi skridskor i den nya ishallen, och satsig som jag var så hade jag med mig varm choklad. mums! jag och ida var stjärnor på is, C-F flög över sargen och emma kunde knappt stå. vi saknade jens, han gör tillvaron mycket roligare.. men det var kul, puss på min klass

nu har klassfotot kommit hem, dock inte till mig, och enligt ida så ser hon ut som en uppstoppad valross. men jag är bergis på att hon kommer vara supersöt. hon kan inte vara ful. babe

ikväll är det grey's och imorgon är cubase inställd. jag börjar 10.50, WOH
ha en trevlig kväll vänner! puss

Kommentarer

  • ida säger:

    uppstoppad valross var nog lite att ta i.. hah okejdå jag tar tillbaka det ^^

    2008-11-16 | 16:55:50

Kommentera inlägget här: