taijpani

härligt när kören aldrig tar slut

Kategori: skola

advent är häär, var glad vaahar glad!

idag hade vi det så omtalade kör-repet. tre timmar med underbara sverker och alla fantastiska advents-låtar. nah jag vet inte.. men det låter ju någorlunda bra iaf. på torsdag är det genrep och sen på fredag samlas vi klockan sju (!) på morgonen och sjunger första gången klockan kvart över åtta. det blir en lång dag.. men sen är det helg och sen min födelsedag!

jag halkade på spyken idag hah, halka tycks vara min grej att göra nuförtiden. precis när man kommer in, när man gått ner för trappan och går mot biblioteket. där var svinhalt. jag trillade aldrig. men tappade fotfästet lite. snygg räddning dock

ikväll vill inte manuel prata med mig.. hm.
det är sex dagar kvar i november. och tio i december. vad blir det?

16

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: