taijpani

flawless

Kategori: händelser

tillbaka i skåne, vi välkomnades med regn. mys

helgen har varit flawless, jag har köpt julklapp till manuel och hittat andra grejer som jag ska köpa när jag väl växlar in mina pengar till svenska igen haha. sen var det 50-års fest igår för faster gun och muje. muje var king på dansgolvet, vi försökte vara copycats allihopa men det gick inte. det var bara han som lyckades! bilder kanske kommer kanske. om jag orkar.
ni kan få en söt bild på karin iaf


imorgon är det skola och jag vill verkligen inte. ikväll ska jag sätta mig och spela lite så jag inte har glömt allt vi håller på med. känner mig lite ringrostig, det var ändå två veckor sen.. men det är imorgon! när manuel kommer hem så ska vi prata. längre än 20 min. vi har haft lite olika tider denna helgen så nu får vi ta igen det. på torsdag är det fem måndader, bara så att ni vet :)

snart ska vi äta mjölkmakaroner. MUMS
ha en trevlig söndagkväll, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: