taijpani

årets första snö

Kategori: händelser

nu är det helg. igen

en liten snöflinga landade mitt på näsan och jag log. jag log hela vägen hem med snön fallande runt mig. och trots att det snöar så är det blå himmel. fantastiskt. det är sån här kyla jag tycker om, inte blåst och höstväder. nej, snö-kyla! sån kyla som bara genom en kyss blir man varm i hela kroppen. synd att rätt läppar är i spanien. men snart <3

jag utnyttjade detta väder med en liten runda med kameran. bilderna tog slut innan jag var ens halvvägs genom min runda som jag så noga hade planerat ut.. men jag är nöjd ändå, det blev nog en hel del bra. framkallning om någon vecka eller så!

nu sitter jag här, invirrad i en filt med en kopp te och datorn i knäet.
ikväll är det tema kärlek på idol och jag saknar manuel ännu mer för det
hoppas ni får en underbar kväll! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: