taijpani

underbar dag

Kategori: random


haha jag pallar inte att det ska komma en high school musical 3. liksom ge upp!

idag har varit en bra dag, jag har gillat den. idrott på morgonen, pepp som alltid. vi blev indelade i lag inför fotbollsturneringen nästa vecka. jag fick ida. thank god!
sen har resten av dagen liksom bara glidit förbi.. vi låg och stekte utanför skolan och jag har nu fått mina ökända fräknar. ingen färg på armar eller ben än, tyvärr, men de kommer nog snart.
efter skolan tog jag bussen till nova och gick därifrån med två klänningar och ett par leggings, allt för bara 400! haha jag är sjukt nöjd. sen gick vi på bio med skolan. this is england. helt ok, inte lika bra som jag trott, men den var bra. sen har jag varit ute och sprungit en söt runda i statsparken också. nu väntar tv-kvällen!!

det mest efterlängtade på hela dagen har dock varit min systers blogg. oh, vad det har varit tomt utan att läsa den varje dag! nu ska jag kolla ugly betty, bye bye!

Kommentarer

  • linda säger:

    dela med dig till oss gammla som inte förstår ungdomarnas språk nuförtiden, vad betyder pepp?

    2008-05-07 | 00:09:46
    Bloggadress: http://grundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: