taijpani

sjukhus & konsert

Kategori: skola

jaha, då var ytterligare en måndag och den sista allmäna konserten över. det var det!

idag fick vi nyheten att tsimon hamnat på sjukhus efter att ha blivit nedslagen igår. det är helt sjukt. det gick rysningar genom hela kroppen för man vet ju aldrig hur farligt det faktiskt är. Simon är, som tur är, i livet och kan gå. inget är brutet utan en blåtira och lite sår i ansiktet. lilla simme, det är synd om honom. jag ska krama honom hårt och länge om han kommer imorgon :)



jag fick även reda på att janet hamnat på sjukhus idag efter att ha trillat av hästen och brutit armbågen eller något liknande? det är hemskt och läskigt, detta bevisar att denna dag inte är bra. jag hoppas jeanette klarar sig och att vi kan leka någon dag snart!


över till något helt annat så hade vi konsert idag. ingen polsk folkdans för mig och henrik! men det gick väl helt ok. lite tabbar här och var, men vi (tcetcilia och lissan)  kan väl inte förvänta oss mer för vi är ju faktiskt bara ettor! mormor gillade det iaf. och andreas sjöng med på vintern rasat. och challan spelade in seasons of love. tur att de gillade det iaf :)

denna dag har varit en dålig dag. ida fick ett sammanbrott och började gråta. haha sötnos <3 imorgon är det idrott så då ska vi allt ta ett varv. du är underbar. puss på er!

Kommentarer

  • M säger:

    söt! :)

    2008-05-26 | 20:44:19
  • Idaaa säger:

    vi ska ta ett varv. hur blev det med fontänen föresten? du antog inte mitt vad fegfiiiz ;)

    2008-05-26 | 21:35:05
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se
  • Louise säger:

    haha jag tror nog att hon klarar sig. ett fett gips dock. så inga hästar på ett tag tror jag så du kan ju lägga in stöten nu.

    2008-05-27 | 00:04:29
    Bloggadress: http://lullaan.blogg.se

Kommentera inlägget här: