taijpani

school och sol

Kategori: skola


mot vår ö, när vi går mot vår ö!
någon som fått körlåtarna på hjärnan? jag, jag!


idag har sett ut såhär då alltså: idrott; satsiga som fan, sprungit tre km i statsparken och sen simma. engelska: träffa calleponken och alla söta samhällare, sen sola bland myror och torrt gräs utanför spyken. håla: sola i botan (botanska trädgården i lund) och glutta på smexiga skaterboys :) svenska: stanna kvar i botan och sola och skriva en dikt.

NU låter det ju som om jag är röd som en kräfta eftersom jag har solat i tre timmar idag. men det är jag fan inte. ida är röd. kul för henne. jag förblir vit!


imorgon är det frukost och sola i botan med ida för att sedan konka ner till musiksalen (på vår väldigt lediga dag egentligen) och ha gemensam sånglektion. jag ska kompa mig själv, haha det kommer gå åt helvete rent ut sagt på svenska.

nu väntar jag på att ida ska komma hem. beroende av henne? lite kanske.
och nu nös jag precis, prosit till mig själv. heeeejdå!

Kommentarer

  • idz säger:

    jojjo jag vaaar röd. jag börjar bli brun nu. tihi ;) men vi ska allt steka imorgon och då ska du bli så röd så!!! :D min lilla albinoräka

    2008-05-27 | 21:32:29
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se

Kommentera inlägget här: