taijpani

pojkar & 90tal

Kategori: händelser


trots att färgen har kallats vit denna helgen så har det varit en mysig helg. precis som förra så har ida varit 95% av den haha :) i fredags skrattade vi till det nästan kom kiss i trosan och kli i rompan på clemens, och senare gick vi vidare till pojkarna och deras (simons) crib.
    simon, calle, jens, kalle, einar, adam, ida, martin & jag satt och tittade på ishockeyn hela natten lång. sverige förlorade (jag hejade på kanada haha) men det var ändå mysigt!

i lördags vaknade jag upp och det låg två biljetter till musikalen RENT. ida blev min date och vid halv sex kom hon in till lund och såg snykk ut som vanligt! jag grät när vi satt och kollade. helt underbar var den. trots att låtarna är bättre på engelska och sångarna fick till lite ojämna toner då och då, så var det ändå riktigt bra! senare träffade vi calle och simon och spenderade hela kväll/natten med dem :)

idag, söndag, har jag lekt med emzan och kollat på säsong ett av eva och adam, sjukt gulligt! bara för att de hamnade i samma lag på idrotten var det ett tecken att de borde bli tillsammans! tänk om det verkligen var så. ja, man kan ju alltid hoppas :) 



jag fortsätter mitt 90-tals tema denna dag och ska åka RULLOR med ida senare. trots vind så blir det ett riktigt träningspass. det är ju så det ska vara!! du är mys

Kommentarer

  • simoon säger:

    Jaa, det har varit en mycket trevlig helg :)

    2008-05-18 | 18:27:19
  • Id(ish) säger:

    det kommer alltid vara så. kommer man i samma lag på idrotten är det ett tecken! ;}
    "spenderade hela natten med dem" haha det låter lite smått..eh..komiskt? romantiskt? haha
    tack för en wunderbaumig helg

    2008-05-18 | 18:37:46
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se

Kommentera inlägget här: