taijpani

mumsigt

Kategori: random


det är 20 dagar kvar i skolan. 20 dagar! vart tog ettan vägen?

jag fick idag reda på att jag får två små smurfar till spyken till höst. ipz och majzi har valt musik! kul att ha folk som man känner i ettan, så man inte lär sig att hata dem alla direkt. trots att de är mina söta vänner så ska de få varsin vattenballong ändå, mwihi

min syster har körkort, äntligen! jag blev sjukt glad när mami ringde mig. jag hade skrikit om jag hade kunnat, men jag satt på bussen så det kändes lite fel. men grattis, nu är du min chaffis!

idag var det nationella proven i matte, del två. svarade på allt utom en uppgift. om de andra svaren är rätt, det får vi se senare. shit vad nervös jag är, måste ha klarat det. efter provet gick jag och invalida till donkan och käkade glass. sen åkte jag iväg till polhem för att leka lite med adrian och senare träffa carran och vendela. snyggingar, underbart

nu var det precis en reklam för gossip girl på tv, och jag nästan smälte. nate är nog den snyggaste just nu. asså. shit <3 trots att jag och emkan redan sett avsnitten och är way ahead ska jag ändå sitta bänkad nästa vecka!

MUMS!



har nyss käkat. sallad med lite tonfisk och grovt bröd
nu kollar jag på dr.phil, sen ugly betty sen DH sen christine
plus äpple och vattenmelon. hur bäst är inte min kväll?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: