taijpani

mums!

Kategori: skola


vart är våra fotbollare?

ja, det var mitt första uttryck när vi kom till klostergården. vi var omringade av på tok för mycket testosteron, dvs byggare.

första matchen var mot samhäll. calle, martin & hela det gänget. vi förlorade med 4-0.
andra matchen
var mot byggarna. sjukt våldsamma typer. vi förlorade med 5-0.
tredje matchen
var mot natur. markus fotbollsspelare. vi förlorade med 8-0.

hahaha asså, vårt facit var ju verkligen inte att leka med. men trots att vi kanske inte är något speciellt bra fotbollslag så har vi nog utan tvekan roligast av alla! i den tredje matchen, där vi förlorade som mest, i slutet på den så var vi 14 spelare på plan. från bara vårt lag.


ida är snykk




mums på alla söta pojkar vi har på spyken.
tvi på byggare som skadar alla.

nu blir det soffan för en powernap. jag och ida har ju planer
hur det går med dem vet jag inte. får ringa den lilla pinglan
men mums om vi klarar av våra mål, eller vad säger du?

mums är för övrigt mitt nya ord!

Kommentarer

  • taip säger:

    haha fina resultat!

    2008-05-16 | 17:09:56
    Bloggadress: http://taip.blogg.se
  • invalida +_+ säger:

    jag känner att vi måste ligga i hårdare när det gäller det där målet. haha, men ja. kanske ikväll? vem vet vart vindarna vänder 8-| jag ser lite efterbliven ut på bilden :( ehe..
    poss

    2008-05-17 | 09:36:46
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se
  • taip säger:

    hihi du ser roligt ut :)

    2008-05-17 | 16:48:38
    Bloggadress: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här: