taijpani

helgens guldkorn

Kategori: händelser


detta har varit en bra helg, precis som jag hade förutspått, jag har älskat den!

fredag: jag och ida tog oss barfota till tiger för att shoppa loss, vi gick nöjda där ifrån! senare på kvällen gick jag hem till emmie och hade sällskap med henne tills ida ringde och jag träffade henne för att gå vidare till lovisa. det tog sin lilla tid tills vi hittade, men när vi väl kom fram var det hur trevligt som helst. jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som vi gjorde denna kväll. vi skrattade till vi inte orkade mer, och sen skrattade vi lite till, som ida sa. klockrent

fredagen bästa bilder:

                 

lördag: vaknade av de skoskav jag lyckades få under fredagens sträckor. de var inte nådiga, blödde en hel del. det fick jag lida för denna dag! 8.10 var jag uppe och pigg som aldrig förr. solade i några timmar och sedan ner till bonnis för att reta ida som stod och sålde lotter :) sen åkte vi ut till dalby stenbrott och åkte inte där ifrån förrn närmare halv ett. trots motgångar och enbart käka korvbröd hade vi mys. lägereld plus gitarr är livet!

söta skoskav, jag säger aj



söndag: fick sova ut, det var riktigt skönt. gick ner och jobbade några timmar och sedan hem igen. nordin tyckte att jag skulle komma hem till honom, det var så längesen, och jag kan ju inte säga nej till honom! vattenkrig och städning är en bra kombination. snart ska jag ta något att käka, har inte ätit så mycket idag kom jag på.. sen vet jag inte, det är söndag liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: