taijpani

gömda snyggingar

Kategori: random


idag åkte i princip alla jag känner till siesta. dit jag en gång också skulle. fyfan vilken ångest jag har. började nästan gråta på stationen. jag saknar emmie

ikväll var vi på treornas musikal. mina favoriter var med i bandet istället för att vara på scen och skina, det gjorde mig lite ledsen och besviken för man ser knappt bandet. och hur rättvist är det att de snyggaste ska stå längst bak i mörkret? jag ska ha en stor roll i trean.


nu har jag förövrigt fått lite färg, äntligen!
dagen har varit lång så nu ska jag soooova
puss på gul tröja & manuel, ni är smexiga, gonatt

Kommentarer

  • klara säger:

    tapani, vad heter låten ni spelade med ensemblen, inte hårdrockslåten utan den andra ?

    2008-05-29 | 18:32:34

Kommentera inlägget här: