taijpani

agera impulsivt

Kategori: funderingar


 

livet är för kort. fan asså.



om blotta tre veckor har jag gått ett år på gymnasiet. va? nej. eller? nej.. jo.
jag minns fortfarande vart jag hade mitt skåp i sexan, sjuan, åttan & nian på central. och ännu mer nördigt? jag kommer tillochmed ihåg alla nummer också. vad hände?
vi lever livet och väntar på att allting ska hända för en orsak, att det kanske möjligtvis till en viss chans så kan det där otänkbara hända. men det är dags att vakna och ta tjuren vid hornen! självklart, det är läskigt. men ska vi vänta förevigt? jag är inte den som ska säga att man måste agera impulsivt, då jag i princip alltid går defensivt och sakta framåt. kanske tom bakåt.
          jag säger hejdå världen av rädsla och hej värld med möjligheter!


hur det kommer gå med detta, det får ni helt enkelt följa upp. heja på mig!! :)
undra om ida är med på denna söta lilla ide.. hm, spännande



tycker det var sött att någon kommenterade ett gammalt inlägg i  min blogg. det gör mig glad!
nu ska jag kolla på sex and the city sen soooova mums, gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: