taijpani

snö

Kategori: random


nu har jag typ precis kommit in från kylan och snön, efter en kväll med emmie och erik. vi avslutade med ett efterlängtat snöbollskrig, jag vann! om man nu kan vinna snöbollskrig.. emmie förlorade iaf, hon åkte in i buskar, ner på marken och upp på en bil. bra jobbat!

förra årets snöbollskrig:

    


som ni nu kanske förstår så blev det ingen utgång ikväll pga vädret. på fredag smäller det dock, det blir i lund istället. det gillar vi lite mer! vi är drygt 12 st just nu, vi får se om några droppar eller kanske tillkommer.. jag har kirrat biljett, men alla andra? we'll see..

ikväll har bilddagboken även bestämt sig för att ändra sitt utseende. väldigt lunar-aktigt och lite komplicerat för en mindre smart människa såsom jag.. men man lär sig väl tillslut! men mindre besök där blir det mest troligen! kära bilddagboken, känner mig smått tom utan den hemsidan. gud vad patetiskt..

nu ska jag sova, gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: