taijpani

kusin

Kategori: händelser


oj, vad det har gått nerför i statestiken för bloggen.. fy!

nu är jag åter igen i skåneland och håller på att samla ihop alla inför utgången imorgon till malmö. änsålänge går det sådär, vi är typ tio just nu. alla är inte ens säkra, vilket känns lite bull. men vi får hoppas på det bästa! jag är pepp som alltid

karlskrona var mys, både motion och fest fick vi in på bara en helg. tack till min kära kusin som alltid tar så väl hand om mig när jag kommer dit!

old picture haha :)  


nu ska jag skutta hem till emmie för att mysa där, ni får följa mitt drama imorgon då jag kommer berätta om det blir utgång eller inte. kanske blir till etage på tisdag istället. eller mejeriet på fredag? vi får se, jag är pepp på allt! haha soo loooong, people

Kommentarer


Kommentera inlägget här: