taijpani

" ja, taijpani "

Kategori: händelser


det är folk som har frågat varför jag på min blogg kallar mig själv taijpani istället för tapani som är mitt riktiga namn. och det finns faktiskt en tanke bakom det! min favoritlärare på central envisades med att alltid kalla mig taijpani och trots att alla rättade honom gång på gång så log han alltid stort och sa " ja, taijpani. "  jag saknar nisse

igår var en trevlig kväll med bara tjejer och jag säger som charlotte, jag är glad att jeanette greppade tag i papsi, för jag kan inte se vårt hus utan henne faktiskt. 

  papi och jeanette


precis varit ute och sprungit en liten runda och trots ett litet astmaanfall (kändes de som) så gick det bra. så nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar till min systers match sen. jag har lovat henne att komma dit och vara fotograf, med tanke på att de vinner serien foo shoo idag. ikväll har jag en date med nordin, vi ska sitta och whina över alla dåliga bidrag i melodifestivalen. jag längtar! haha


underbara nordin!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: