taijpani

droppa speedon

Kategori: random


jag äter jordgubbar. köpte dem själv innan. 27 kr för nio jordgubbar. rättvist?

ikväll tog jag tag i mitt liv och såg den film jag länge velat se, nämligen the pianist. den var riktigt bra, hemsk, men bra. efter det kollade jag på criminal minds och det var ett mindre bra avsnitt idag, lite tråkigt.. Mamma kommer inte hem förrns om minst en timme. då kan man fråga sig vad jag ska göra till dess? kanske sova? börjar bli lite gammal, somnade klockan tio igår. sjukt tidigt kanske men skönt var det!

insider står är nu på trean och de frågade "ska kvinnor få bada topless i badhus?" eeh. asså. nej. det finns nakenställen på stranden, fine by me. sätter aldrig foten där, och har valet att inte göra det heller. men i allmäna badhus? tänk om en gammal gubbe hade droppat speedon och hoppat i plurret bland alla? tänk på barnen. det är inte okej.

nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen, det ska bli skönt
imorgon är det fredag, vilket innebär helg. det gillar vi!  bye bye people

Kommentarer


Kommentera inlägget här: