taijpani

drama drama

Kategori: random


syster: ska du på min match imorgon?
jag: jag vet inte..
syster: men detta är den viktigaste matchen i hela mitt liv!
  hon är en liten dramaqueen, men jag vet att matchen betyder mycket för henne så det är klart att jag ska sitta på bråhögs bänkar till min rumpa gör ont! :) lycka till sis


imorse kom pappa in på rummet och sa att de skulle köra till matchen om en halvtimme. när jag kom ner sa jeanette att jag skulle skriva ut ett litet foto på charlotte. jag började göra mig iordning och precis innan jag skulle skriva ut bilderna frågade pappa om jag var klar. EH nej, jag hade inte ens börjat sminka mig vid detta laget, inte heller ätit. så jag sa snabbt nej. och sur som han blev bestämde de sig för att köra själva. ball! ringer till mami, hon är räddaren i nöden. DRAMA DRAMA! jag lovar.. det är bajamajan som gör allt.

nu ere på med kläder sen springa bort till familjen persson :)

btw, lekte med emz och lillgamla viktor igår. och han får bli lillgammal för han är ett år yngre, men vi har ju ett förflutet så han är gammal också. första gången på över ett år man träffade honom, skumt. men ingen fara med det, vi tre hade ball. ni får en gaammal bild på mig & viktor!

SO LONG!


                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: