taijpani

spanska

Kategori: random


besos guapo betyder puss sötnos på spanska. bara så att ni vet
det finns två sidor till spanska. den positiva är att det är smexigt. det negativa är att man har verkligen ingen aning om vad de snackar om. idag när jag var på stan med manuel så började han prata spanska med mig. jag har nog aldrig sett mer frågande ut! han skrattade åt mig.



imorgon är det fest!! jag ska festa lika mycket som manuel, trots att det är han som går ut och inte jag. emmie och jag har våra planer. sist funkade det ju hur fint som helst. frågan är denna: what to wear? imorgon ska det tydligen regna. min väldigt nyköpta klänning hänger inne på stolen. ska jag inte få använda den? jag tycker synd om mig själv.



imorgon är det en vecka sen.
besos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: