taijpani

sie-fucking-esta!

Kategori: händelser


ja, folks, jag och ida åkte faktiskt dit. ett av de bästa besluten i mitt liv!


jag vet inte ens vart jag ska börja, för det känns som om det kommer bli en hel novell av allt. i början var det mycket klydd och saker men tillslut hamnade vi i vårt (emmies) oranga och gråa tält. det tog inte lång tid förrns någon liten idiot satte upp ett tält som blockade hela vår väg.

vår utsikt när man kom ur tältet:



banden: det var ju inte så många band som hade lockat mig, men de var fler bra än jag trott. jag tror vi har hittat en liten ny småfavorit, tack till oliver och majsan.

folket: helt underbart. jag har verkligen träffat ALLA sorters människor. och ni som kanske följt min blogg och hört talas om snyggkille_90, jag träffade honom! haha det var sjukt. vi dansade och pratade, sjukt kul. alla var vänner, alla pratade med alla. tyckte man att någon hade snygga kläder (vilket var riktigt ofta) så sa man det till dem. eller om man tyckte någon var söt eller ville veta hans namn, då frågade man!  jag älskade det

mina sambos:

  


så för att få sammanfatta så hade jag en av mitt livs bästa dagar i fredags. det var helt undebart vad kul jag hade, och allt som behövdes var allt trevligt folk och peppande musik!

hitt eller fail?

spännande festivalstrul - HITT
moshing istället för dans - fail
håkan hällström på fiesta-scenen - HITT
kalle när han var full & social - HITT
vattenkrig med oliver - HITT
fimpad på TRE gånger - fail


 over all så har det varit en hitt. nu återstår stockholm och where the action is! det är tretton dagar kvar, det är helt sjukt. här kommer lite bilder som ni kan få nöje av att se :)

        

        

       



HOPPAS NI GILLADE MIN NOVELL!!!
haha nej men, jag var tvungen. de finns ju mycket mer men jag pallar inte. och inte ni heller.
              puss på er och puss på siesta

Kommentarer

  • IDA säger:

    det gjorde vi bra johanna. mucho brao :)
    PUSS PÅ DIG SNYGGING!

    2008-06-01 | 20:23:51
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se

Kommentera inlägget här: