taijpani

mitt liv är en dröm

Kategori: händelser


nu var det söndag. ännu en. fast nästa söndag shoppar jag och ida loss i stockholm och pratar om hur jävla bra foo fighters var kvällen innan. ah lycka!

igår var vi på ung på scen och precis när vi kom så spelade katt. rätt sjukt att de skulle spela precis då haha, men de var bra. det är rätt sjukt att man har lärt sig deras låtar nu. när vi satt och lyssnade så fick jag ett sms av ett okänt nummer så jag bara who the hell? och det visade sig vara manuel. sån sneaky han är! han frågade om jag ville komma på deras spelning i malmö idag, så dit ska jag! han sa att om jag stod längst fram så skulle jag få hans väldigt kända hatt. får se om man är så pass nördig och ställer sig längst fram haha

hela denna helgen har känts som en jävla dröm. det sa jag till emmie igår också. vafan har hänt liksom? alldeles för mycket. saker man inte ville veta fick man reda på, vänskaper riskerades, killar kom allt för nära, okända strul, vinglande vinglas och söta potatisar. var inte oroliga, det är inte bara mitt liv som är summerat här, utan alla som jag varit med också!



syster funderar på att lägga ner bloggen. bra eller anus? (filip & fredrik-style)
jag säger ANUS på riktig såndär amerikanare-försöker-sig-på-svenska!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: