taijpani

livs kärlek

Kategori: funderingar

mvg på word-provet. vg på excel-provet. ingen frånvaro. betyg i datakunskap? ett blankt vg.
 ibland kan jag irritera mig något så sjukt. förtjänar fan mvg. kalkon.

Jag såg en film. två tonånringar hade en hjärntumör som det inte fanns något bot till. de hade gått till support-groups tillsammans och känt varandra i två år. sen kom det en medicin som kanske kunde rädda dem. men den hade inte räddat en människa och blivit testad på elva stycken. de var hopplöst kära i varandra. de bestämde sig för att båda försöka med operationen. innan han skulle lägga sig på bordet tog hon hans hand, fällde en tår och sa till honom "don't die. just.. don't." han tittade rakt in i hennes ögon, strök henne över kinden och sa
      "trust me, i won't. i'm not done. i'm not even close to be done lovin' you"

de höll varandras händer så långt det gick, tills de tillslut släppte taget. det blev komplikationer och han hamnade i koma utan någon chans att kunna vakna upp igen. när hon fick reda på det bröt hon ihop. shit vad hon grät. jag grät med henne.


hitta sitt livs kärlek för att sedan förlora honom.
är det bättre att älska och förlora än att aldrig blivit älskad alls?
jag vet helt ärligt inte vilket som är värst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: