taijpani

oh mums

Kategori: random


det blev tamigfan ingen buss-strejk. hur bra som helst!

min mor är kvar i malun(d?)(g?) för hon hade träffat en liten flamma. det tyckte jag var hur kul som helst. frank. haha! frank? vem heter frank? hennes förklaring blev att han var norrman. jaha? haha hur som helst var han lammkött för mami, det är så det ska vara!

det första jag tänkte på efter att ha pratat med henne var att direkt att ringa min syster. hon reagerade typ på samma sätt som mig. jag saknar henne

nu kom if i used to love you med daniel lemma upp på spelningslistan och manu står & målar och sjunger at the top of his lungs! det jag tänker på när jag hör låten är tsimon när han sjöng den på skolavslutningen. guuud vad mys! och sen när han & ida höll handen. hur sött som helst!!

när ida kommer hem från blekinge (?) så ska jag pussa en massa på henne. aaaaah

ikväll är det bio. på torsdag karlskrona.
nu är det tid för mig att hjälpa till att måla
orkar inte, men borde nog.. puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: