taijpani

shaaave

Kategori: händelser


nu är jag inflyttad och har tillochmed fått en egen tandborste (som vi så flitigt gick och köpte idag) hos familjen fervenza. det är helt underbart vad roligt man kan ha med dem, jag älskar hur mycket de skrattar! när jag skulle packa så blev det på något sätt sjukt tungt (trots att det bara är fyra dagar). jag förstår inte hur jag lyckas. men jag ska använda allt, jag lovar!

så just nu sitter jag och äter chilinötter och har precis deltagit i manuels klippning. han fick ett ryck och ville raka av sitt hår. trots sin mor & min förtvivlan så tog han fram trimmern och satte den i handen på mig. JA! mig! han tyckte det blev lite ojämnt. men jag varnade faktiskt honom.

nu kommer han. spännande!

anus på buss strejk btw :(

Kommentarer

  • taip säger:

    sytycd måste va den fulaste förkortningen ever!

    2008-07-16 | 16:57:08
    Bloggadress: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: