taijpani

sambo med mig själv

Kategori: random


nu har syster åkt.. när jag är ensam hemma så inser jag mer och mer hur sugen jag är på att flytta hemifrån. ensamt ibland kanske, men man får så mycket gjort!

idag gick jag upp vid halv elva och vinkade hejdå när charlotte körde iväg mot en helg i dimman, sen gjorde jag mig iordning och gick ner till stan för att köpa klänningen till manuels & min date imorgon. efter det gick jag till malmborgs för att handla lite mat och sååå. SEN gick jag hem, läste min bok i någon timme och efter det diskade jag.

känner mig sjukt satsig!
nu ska jag fortsätta läsa och sen städa (!) lite..
puss på att bo ensam :)

Kommentarer

  • idizch säger:

    nya hemmafrun!

    har du ett sånt där mammigt blommigt förklä' osse :)

    vad fint :D

    puss!

    2008-07-10 | 20:45:09
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: