taijpani

low? no!

Kategori: händelser


när jag och charlotte körde ifrån burlöv center så kom flo-rida med låten low. det högg till i mitt hjärta och jag tänkte på när jag, emmie, carran, zahir och nikkan gick till andy en kväll. och carro sjöng "next thing you know, shawty got NO NO NO" vi alla tittade på henne i hopp om att hon skojade, med tanke på att låten heter low så är det självklart att de sjunger det istället för no, inte sant? men hon var seriös & fortsatte lyckligt att sjunga sin egen version av låten.

idag har jag köpt nya vita skor & ikväll blir det wii
imorgon åker syster till båstad för tennisveckan
och på måndag flyttar jag hem till manuel.
vad är det som saknas i mina planer? ja precis.
hejdå.

Kommentarer

  • Bella säger:

    Hej, fin blogg du har :)

    Kolla gärna in min också.



    Ha en bra dag!

    2008-07-09 | 16:08:10
    Bloggadress: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: