taijpani

eller va?

Kategori: händelser


charader och pictionary. haha hur längesen var det inte man lekte charader? jag gav mig aldrig på det utan visade mina skills inom pictionary istället. det fungerade mindre bra, då ingen i mitt lag kunde gissa vad jag ritade. själv fattade jag ju precis. men ja.. jag var med bara killar. peter var dålig på charader, hampus avslöjade fel saker och manuel var bara allmänt dålig. haha nej men, vi var sämst. men manuels (f.d) klass är underhållande som få iaf :)

när jag skulle till bussen skulle patrik på samma håll, så han lovade manuel att eskortera mig till katedral. och när vi har drygt en minut kvar så ser vi bussen köra förbi. precis när jag hade sagt "komiskt om bussen hade kört förbi nu". det var inte så komiskt.. så denna långa man följde mig ända fram till dörren hos mamma, hemskt sött av honom. han trodde nog jag var helt körd i huvudet vid vissa tillfällen.. men han skrattade mycket, så jag är rolig iaf. eller va?

det blev ett någorlunda långt inlägg. kände att förra inlägget var lite depp.. jag saknar mami redan, mobbat maybe. men syster åker på torsdag också. jag kommer klättra på väggarna!
 nu ska jag gå och lägga mig, so see you next time :)

Kommentarer

  • idoda säger:

    du kommer klättra på väggarna!!! "biljettår någon" pssshhht ?

    bara jag som fick en underbart rolig bild i huvudet nu? my new spiderwoman is back on track!

    2008-07-08 | 23:01:06
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: