taijpani

thank god it's friday

Kategori: skola


fyyyy vad jag är trött! borde inte vara det med tanke på att jag somnade elva igår och började tio idag. men ja, det är väl själva tanken av att jag kunde börjat ett som slår en som ett slag i ansiktet. vår lärare har nämligen brutit benet så hon var inte där idag. vi tog lektionen i egna händer och började repa metallica - enter sandman. det gick bra, jag älskar idas röst, kan sitta och lyssna på den i evigheter! kören var som den oftast är, skum uppvärmning och sen pressen på att man måste klara av att sjunga air. aah, mitt minne fliker! men jag och ida kom ju faktiskt med i solo-stämman på 'holding on' så det var ändå braaa (:

funderar på att ta en powernap och sen en dusch, för att senare åka vidare till dalby. blir väl att jag stannar där inatt, för jag är för snål för att betala bussen hem också. sen på morgonen kanske adrian joinar frukost vid åtta. jag gillar tanken! på söndag fyller linus år.. jag hatar att köpa presenter till pojkar, de är så svåra.. han kan få en puss :) haha

dataprov på tisdag. filmredovisning på tisdag. ingen musik på tisdag. någon som gissar på att jag längtar till tisdag? hemska tanke. sen börjar EOS på fredag. chansen att komma med ida är ju minimal med tanke på att vi ska vara åtta pers i var grupp. ah, vi får se..

nu ska jag ta min efterlängtade powenap då det är helt tomt i huset. detta händer inte ofta! somna till oc, finns det något bättre? gonatt och ha en trevlig helg!

jag saknar ögonen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: