taijpani

slummen

Kategori: random


så sitter jag här igen, "slummen i lund" enligt linus själv. jag skulle ju faktiskt hem, men jag lyckas lika bra som alltid och missade min buss hem. och jag bara tänker på hur tidigt jag måste upp imorgon, jag ooorkar inte. men jag behöver inte tänka på det nu, allt jag behöver tänka på är min oerhört goda clementin som är i min hand at this moment. jag gillar det!

imorgon är det dataprov första lektionen. filmredovisning den andra. och sen när dagen är slut i skolan så kommer jag träffa emmie och antagligen carro och de kommer göra kvällen till ett helvete. jag älskar dem, ingen tvekan om saken.. men ah, inte när de gäller sånt här!

nu har linus pratat klart med världens bästa adrian i telefon och vill sätta sig här och göra sin labbrabbort. orkar jag flytta mig? inte riktigt, men jag borde faktiskt sova.. så jag får nog ge upp, annars kittlar han mig som han alltid gör. elak liten tomte det där :(

nu är det tisdag. får rysningar.. gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: