taijpani

save it

Kategori: random


så sitter man här i mamis lägenhet, laptop i knäet och syster sitter skrattandes åt carolina gynning på tv. mami är nu halvvägs till thailand, that lucky bastard! jag skrev en liten önskelista till henne imorse, så jag bara längtar till hon kommer hem :)

ibland önskar man att folk verkligen tänker efter innan de öppnar munnen. men ja, människor fortsätter överraska mig, verkligen. den ena saken är lika dum som de förra personen sa. då orkar jag inte riktigt lyssna mer för då känns de bara som nästa sak personen säger kommer bara bli värre. spara det till ett bättre tillfälle, säger jag, för jag är inte på humör för det.

idag var det malmö med emzan, ingen större lycka. imorgon kanske jag drar dit dock och handlar ett par jeans, för jag hade inte pengar med mig idag. jag är för övrigt ledig imorgon, det känns riktigt skönt!

nu ska jag fortsätta kolla på i huvudet på carolina gynning, för hon är oerört charmig. men hennes engelska uttal får en att vilja skjuta sig i huvudet, men bara lite smått!
   ha det bra, byye!

Kommentarer

  • syster säger:

    haha JA! den låg i en papperspåse, hallå.. man har inte potatis i en papperspåse, de är förvirrande :)

    2008-01-31 | 10:59:45
    Bloggadress: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här: