taijpani

lördag

Kategori: random


vad är ideal egentligen? om man ska ta ett lätt exempel, säger man kanske att kattes ideal är att vara snobb. men om man ska prata om mindre saker.. följer jag idealet? och vilket ideal isåfall, finns de flera olika? hut vet man att man har fallit in i vanligheternas värld och följer idealet, precis som alla andra gör?

ikväll är det middag hos carran, enbart flickor. känns rätt skönt faktiskt, få komma bort från alla pojkar och allt som har med dem att göra. klockan sju ska jag och emzan infinna oss på jupitervägen, vilket betyder att jag borde smått börja tänka på vad jag ska ha på mig osv..
  Jag har precis städat typ hela huset, jag känner mig sjukt duktig. samt svettig.. fyy! men det räcker ju att bara titta ut så fryser man igen. jag gillar inte dagens väger. jag kommer flyga som ett löv ikväll, frii som en fågel!

nu ska jag äta ett korvbröd, sen duscha. ha en trevliglördagkväll!
  för det ska jag, girlpower

Kommentarer


Kommentera inlägget här: