taijpani

bra söndag

Kategori: random


lugn helg, dock helt utan emmie och carro. det känns tomt! jag har träffat adrian och linus, båda somnade. man känner sig oerhört rolig när folk somnar. men ja, jag får hoppas att de var trötta.. senare ikväll ska jag träffa emmie och mysa framför lite gossip girl och grey's. jag lääängtar!

jag såg att min syster hade massor av veckorevyn på sitt rum, så jag tror faktiskt att jag ska lägga mig och läsa lite. somande halv fem inatt och steg upp vid lite över elva. sen åkte jag och mami en sväng till nova, så jag är rätt trött. mami åker snart till thailand så måste börja skriva en önskelista på saker man kan önska sig.. det är så svårt, jag vill med! tänk vad härligt att komma bort från denna kyla i två veckor. men för att vara lite positiv så var det ju faktiskt lite vår-väder i helgen :)

kopp varm chocklad, grov macka med ost&skinka, veckorevyn och ett täcke.
     vad säger ni? bra söndag säger jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: