taijpani

oscars

Kategori: händelser


idag har inte varit en speciellt lång dag, med tanke på att jag började 8.20 och slutade en timme senare. fast det visste ju inte jag! sara och jag kämpade oss genom regn och rusk tillbaka till spyken efter att ha frysit rumpan av sig i ishallen. när vi sedan satt och väntade på engelskan så insåg sara att det hängde en lapp utanför dörren. charlotte är sjuk, lektion inställd.  oh, jag gillar det. nu är jag hemma och ska sätta igång med svenskan alldeles strax. hatar uppgiften, men vilken uppgift är kul egentligen? mhh, jag menar det.

oscarsgalan.. jag vet inte riktigt vad jag har för kommentar om den. Jon stewart var jävligt bra host, man skrattar bara av att titta på honom. dock favoriserar jag föralltid ellen degeneres eller chris rock. den fulaste klänningen för kvällen stog nog Tilda swinton för. jag förstår verkligen inte hur hon fick för sig att ta på sig den! annars, när det kommer till priserna så gick de flesta till rätt personer. blir dock lite besviken att sweeny todd inte fick fler. min syster gick och la sig vid fem, men jag satt uppe till kvart i sex på morgonen. jag var lite seg dagen efter..


 Jon stewart     Tilda swinton.   



lyckliga människor är sjukt överskattade.

Kommentarer

  • taip säger:

    tyckte de kändes så töntigt för jag har gått på samma skola som honom.. precis som jag ville pointera hur jag nästan kände honom (inte) haha

    2008-02-27 | 13:37:43
  • ipz säger:

    Tilda swinton, riktigt ful och äcklig..en jävla bitch är hon också! Sämsta oscarn på länge!

    2008-02-27 | 15:55:20
  • taip säger:

    I agree! de va ju lite fyndigt med 76 milj? really?

    2008-02-28 | 23:08:51

Kommentera inlägget här: