taijpani

modeblogg är överskattat

Kategori: random


jag och emmie har konstaterat att det är för många som skriver sk modebloggar, men när man går in och läser så handlar det om deras små problem och i snitt är det två inlägg som handlar om kläder och tips. den enda anledningen att alla läser dem är för att de uppdaterar sin blogg drygt fem gånger om dagen. det håller inte! sjukt töntigt, jag har slutat läsa nu.

Jag sov hos mami (syster) inatt. innan jag stack dit så fick jag varningen att de var väldigt stökigt. Mina tankar var att jag har varit hos emmie i hennes esse så jag tror jag klarar mig. men OJ! det var verkligen stökigt. jag förstår att hon kanske inte vill åka hem där, för den disken.. jag ville städa bara för att få undan allt, men det hade tagit en hel dag. go sis!

Nu ska jag och ida fortsätta med vårt powearbete som kommer bli sjukt bra, jag gillar det. ni ska få se! ha de najsbajs, byyyye

Kommentarer

  • taip säger:

    eller hur, klockrena! och ja, haha lindas blick va nästan lite porrig :) och liiide, du överdriver stöket.. jag fixar de på en kvart i eftermiddag! haha

    2008-02-08 | 15:57:45
    Bloggadress: http://taip.blogg.se
  • melina säger:

    Jag håller med om att modebloggar är lite uttjatade och många som skriver söker bara uppmärksamhet och tävlar med varandra om att få flest kommentarer och störst antal läsare, men det är många som är riktigt bra också! Det gäller bara att hitta dem :)

    2008-02-10 | 16:30:12
    Bloggadress: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: