taijpani

körkort runt hörnet

Kategori: händelser


nu har barnen nyqvist lämnat vårat hus, och det är så tyst.
jakob har en tidsgräns till hur länge han får sitta vid datorn, vilket är max två timmar. igår hade han suttit där för länge och det visste pappa om. så han frågade
pappa:
jakob, har du suttit vid datorn sen vi kom hem?
jakob:
nej, jag har varit på toa också!


  pottis & kajin :)


idag körde charlotte lite och jag kunde inte sluta tänka på första gången hon satte sig bakom ratten. jag minns att jag skrattade så mycket och ja, det är väldigt elakt.. men jag kunde inte hjälpa det. upp på kanter, in i buskar, nästan krocka med bommar.. och vi var på en parkering! men nu har hon uppgraderat sig och är riktigt duktig. tre lektioner kvar och tentar är redan avklarad. min syster ska få körkort!!


image51

Kommentarer

  • taip säger:

    för de ska hon! jag :) ps. jag ser lite ut som en dude .ds

    2008-02-04 | 00:16:26
    Bloggadress: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här: