taijpani

idrott = pepp

Kategori: skola


shitbritt, 80 läsare igår. värsta berget i statestiken!

imorse ville jag verkligen inte stiga upp. allting sa emot och det var en himla tur att daddio var hemma och nästan släpa ut mig ur sängen! sen kom man på statsbussen, såg idas leende och allting vände. på något sätt blir jag alltid sjukt pepp när vi har idrott, de är najs!
   på engelskan hade vi redovisning, det gick sjukt bra. jag gillar det :)


jag blir så besviken var gång du vänder om och går iväg, kan du inte bara.. en blick.. ge mig någonting för just nu känns det som allting rinner ut i sanden. det fanns ju aldrig något från början, så vad finns det att deppa över egentligen? så långt borta, så varför berör det mig?


imorgon kommer mami hem från thailand, PRESENTER! woh woh!
 jag har saknat henne, och ska krama henne mycket och länge imorgon :)


 jag liknar en köttbulle, men mami är sweet

Kommentarer

  • emmi köttbulle säger:

    awww,köttbullar ftw!!!!! FTFFUW

    2008-02-12 | 21:56:32

Kommentera inlägget här: