taijpani

flyt

Kategori: random


i'm an addict for dramatic

så okej, efter att ha hoppat runt i en halvtimme här hemma fick jag ett samtal och blev bjuden till fest. har man flyt så har man haha. det var lite synd att emmie var fast i whateverland som jag aldrig minns vad det hette.. men det var chill hos eriko, gamla vänner som man inte träffat på ett tag. kom hem vid halv ett, kände att det räckte för min del faktiskt! tack för den kvällen

nu ska jag fundera över vad jag ska ha på mig, jag ska på bio med min mami ikväll, det ska bli mys! min syster lånade halva sin outfit av mig idag, kändes det som. men det är gulligt, hon är söt :) de är nere på bråhög och kollar på innebandy (surprise) så jag har tomt hus igen. så passa på att ha hög musik och hoppa och studsa lite idag också!

trevlig dagen-efter dag på er allihopa, tjillevippen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: