taijpani

såm örk är natten

Kategori: skola

det var tomt i skåpet. jag får fortsätta leta.

idag var det, till de flestas glädje, inget långt kör-rep. men det säger inte att det var underbart för det. idas homie från iv-sopranen luktade tacos (svett?) medans min homie från iv-alten inte kunde hålla sig till vår stämma, då hon hoppade in hos tenorerna ibland och sopranerna ibland. irriterande. för att förklara för er som inte förstår ironi: det var inte våra homies.

på väg från magle träffade vi på en liten etta som skulle cykla upp på trottoaren men det failade och hon föll som en glass från en strut under en varm sommardag. och august börjar asgarva. odiskret. inte så snällt. men jag kunde inte hjälpa att fnittra lite jag med.. stackarn!

nu har jag läst mer än halva min bok mongolida!!! hur går det för dig? de senaste tio sidorna handlade om hur laurent drömde om när han mördade camille. bara så ni vet :)
         puss!!

två

Kommentarer

  • no more mr darcy lövah säger:

    jag kom på att.. jag behöver ju inte läsa hela min bok. så därför tänker jag inte göra det heller. bra va? nu är det avklarat och det jag läst hittills kan man väl lyckas klämma in på 1,5 sida. hoppas jag.. slutet står ändå på wikipedia, tjohej!

    nu äre läggdags. godnatt min sköna

    2008-12-09 | 23:01:30
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: