taijpani

julklappar

Kategori: random

mmm yes! jag fick en god clementin

idag har jag sett brokeback mountain bara för att alla säger att den är SÅ bra. gissa vad? jag somnade. jag tyckte bara att den var miserabel rätt igenom. men gillar man sånt så!

idag var det julavslutning och julklappsutdelning i skolan. august fick min asmegabra present som var en cool mini-gitarr. jag fick kalles som var en bamse-tandkräm. sån som smakar typ bara godis. dock var ebbas bäst, hon hade skrivit ut en bild på sig själv och klistrat på rosa fjädrar på den som ram. hah! underbart <3    hon är faboulös



mm sommarbild. det var mysigt, det var det ja.

halva min tid på spyken är nu avklarad. vart fan tog den vägen? det kan man sitta länge och fundera över. men det ska jag inte. istället ska jag njuta av mitt jullov. och lära manuel spela piano. han sa att han ville att jag skulle lära honom spela. sött!

nu ska jag äta en clementin till. hoppas den också är god
puss

Kommentarer

  • musikfr3ak (det rimmar -jättefult. och töntigt. men jag är en tönt:) säger:

    det känns lite misslyckat. jag har ingenting att lära simon. i musikväg då hah..

    jag

    är

    fail



    puss

    2008-12-21 | 09:14:18
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: