taijpani

jag har tappat mig själv

Kategori: funderingar

Konstig söndag. Men ändå skön. Jag vet inte

Jag har tappat mig själv någonstans. Vart vet jag faktiskt inte. I en vattenpöl, snöhög eller inlåst i mitt skåp på spyken? Varje dag så vaknar jag och stiger motvilligt upp från den varma sängen, går till skolan och gör allt som är meningen att man ska göra. Sen går jag hem och låter timmarna dra förbi, sen sover jag. Dagliga rutiner. Men när jag tänker tillbaka på vad som har hänt varje dag de senaste två veckorna så minns jag inte. Dagarna flyter förbi utan att jag är medveten om det. Nu räcker det, jag måste hitta tillbaka. Imorgon ska jag leta länge i mitt skåp. Jag kanske hittar något spännande där inne. Det har faktiskt hänt.

Det är tur att jag kan se nöjd ut ibland iaf. Det är görlsen som får fram det i mig.



Jag har nog inte mer att skriva. Ni får nöja er med detta..
Nu ska jag läsa therese raquin från 1876, väldigt trevligt!
Ha en mysig andra advent, puss

Kommentarer

  • idz säger:

    faaan nu får jag ångest. vi slutar nämna svenskböckerna i bloggen. okej?

    2008-12-07 | 18:17:20
  • mr darcy lööövah säger:

    det är väl klart att jag gillar dina långa och fina kommentarer. fast inte det där med 1800-talet.. hm. bigmamafail igår. men inte idag, HA! nu jävlar...

    :(

    2008-12-08 | 17:32:01
    Bloggadress: http://idamalm.blogg.se/
  • w säger:

    du sitter på toa och skiter, därför du ser nöjd ut? :P

    2008-12-09 | 19:13:37

Kommentera inlägget här: