taijpani

ha-ha-happy birthday

Kategori: händelser

nina tycker min blogg börjar bli tråkig. jaha.. hur ska jag lösa det?

visste ni att svett luktar tacos? det var en fin teori men den höll inte. kanske för att idas armhulla inte luktade svett (tacos?). detta hände då förra veckan då vi fick höra att om man luktade länge nog skulle svettlukten bli tacos-lukt. jag vet inte.. men kul var det!

idag är det min födelsedag, på vår gemensamma sånglektion så sjöng de för mig. sen fick jag present av ida. ett kollage på allt kul vi har gjort. sjukt att vi har känt varandra i ett och ett halvt år. känns som en evighet. inte bara kollaget, jag fick också en biljett till jesus christ superstar. jag har sagt det förut och kommer verkligen aldrig sluta säga det; ida är en fin vän.



när jag trodde att dagen hade haft sina shiny moments så kommer jag hem och ett presentbud kommer och knackar på min dörr. jag river upp pappret och ser fiiiina blommor och ett kort. manuel kunde inte komma idag, eftersom han är i spanien, så fin som han är så fixar han det ändå. det var snällt. jag saknar honom ännu mer nu hah :( puss!

   


och ja nina, jag saknar dig också!!

ikväll blir det mat och mys sen ska jag prata med webcam & mick med manu
det låter mer kinky än vad det är! skönt att höra hans röst bara
hoppas ni har en trevlig kväll, puss

9

Kommentarer


Kommentera inlägget här: